określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta
– Sklep: Sklep internetowy prowadzony przez Halinawogrodzie.pl, zarejestrowany pod adresem Kłoda 2b, 24-170 Kurów, NIP :
-Konsument: Osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego.
– Sprzedawca : Halinawogrodzie.pl, właściciel Sklepu internetowego.
– Towar Żywy: Rośliny ogrodowe oferowane do sprzedaży w Sklepie.
– Konsument może dokonywać zakupów w Sklepie poprzez stronę internetową.
– Zamówienie stanowi ofertę kupna towaru.
– Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z przyjęciem oferty przez Sprzedawcę i zawarciem umowy sprzedaży.
– Dostawa towarów realizowana jest na terenie Polski.
– Koszty dostawy pokrywa Klient, chyba że inaczej jest to uzgodnione.
– Termin dostawy wynosi 3-14 dni od momentu zaksięgowania płatności. Zazwyczaj czas dostawy wynosi ok.5dni roboczych.
– Paczki wysyłane są od poniedziałku do środy.
– Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, zgodnie z przepisami prawa.
– Zwrot towaru jest możliwy tylko w przypadku, gdy roślina nie została posadzona, nie uległa zniszczeniu ani nie zmieniła stanu.
– Koszt zwrotu towaru ponosi Konsument.
– W przypadku wad fizycznych towaru, Konsument ma prawo do złożenia reklamacji.
– Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po zauważeniu wady, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty odkrycia. Roślina musi być w tym czasie przechowywana w warunkach sprzyjających jej rozwojowi oraz być podlewana wyłącznie wodą.
– Reklamacja powinna zawierać opis wady oraz zdjęcia, które potwierdzają jej istnienie( zdjęcia prosimy przesyłać mailowo)
– Sprzedawca podejmie działania mające na celu wyjaśnienie sprawy oraz rozwiązanie problemu reklamacji w jak najkrótszym czasie.
– Po otrzymaniu reklamacji Sprzedawca zweryfikuje zgłoszoną wadę oraz podejmie decyzję o dalszym postępowaniu.
– W przypadku uznania reklamacji, Konsument może otrzymać zwrot kosztów zakupu, wymianę towaru na produkt wolny od wad lub inną formę rekompensaty zgodnie z jego życzeniem.
– Koszty dostarczenia towaru reklamowanego do Sprzedawcy ponosi Sprzedawca.
– Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w wyniku niewłaściwego przechowywania, pielęgnacji lub użytkowania rośliny po otrzymaniu przez Konsumenta.
– Zwrot towaru jest możliwy tylko w przypadku wad fizycznych towaru lub zgodnie z prawem do odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
– Towar musi być zwrócony w oryginalnym pudełku, dobrze zabezpieczony, nie może nosić śladów wysadzania rośliny. Roślina musi być zakorzeniona w doniczce!
– Zwrotowi podlega wyłącznie cena towaru, koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
– Sklep internetowy Halinawogrodzie.pl
– Adres: Kłoda 2b
– Telefon: 665112878 lub 724948591
– E-mail: kontakt@halinawogrodzie.pl
– Regulamin obowiązuje od daty opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
– Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie.
– W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
Regulamin Sklepu Internetowego został sporządzony zgodnie z przepisami prawa polskiego, w tym przede wszystkim z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta oraz ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny